Wednesday 20 July 2016

Syawal 2016 - Raya Kedua


 Assalamualaikum semua..yeayy dah raya ke-2..di mulakan dengan gambar sengal kami anak beranak..Alang Amri jadi director sekali dia tak buat pun muka camtu..kesian aku ngan Awa ahahah hampehh sungguh
 Ni 'kakak sulung' beraya dengan adik-adiknya

Gambar berdua ngn en somi ni wajib...ploles giler muka kena lighting ori Allah Taala ni   
Ni gambo aku g ziarah sebelum raya..
Raya ke dua konsepnya jalan raya dengan adik beradik aku terjah umah mak pak menakan..Ni Pak Ngah Hassan, abang kepada arwah abah..dah 75thn umur dia. Skarang dah tak boleh jalan tapi mata, telinga, ingatan sumer power lagi. Banyak jasa Pak Ngah pada aku masa dia dok KL dulu. Tengok pak ngah hilang rindu kat arwah abah uhuhu
aku selfie sesorang rupanya ihihi
Ni dah rumah ketiga..Rumah Pak Cik Jamil, adik arwah mak

Wefieee

Ipar duai..Dari kiri Abg Lang, Abg Ngah n En Somi
Ni namanya pembalasan ahahah...To Alang: Usu publish gambo alang ni sbb alang notty sangat tapi alang baik hati sbb sewakan bilik alang kat usu selama 5h 4mlm ihihi

eh ada lagi...naik bas express nk pi jengka ke tu ihihi...masa ni dah umah ke 5..takde sekeping pun gambo posing sbb masing2 dah macam ju on ahahah...
So complete raya ke dua dari Padang Lumat ke Kepala Batas Pulau Pinang...Rumah Kak Long >Rumah Mak Lang> Rumah Pak Ngah Hassan > Rumah Pak Cik Jamil > Rumah Mak Ngah Rehan
On the way balik tu jem la sikit...xjem xraya la kan..aku rasa kan kewujudan jem ni sebab semua orang dah ada waze skang ni...nak ke tempat yang xpernah sampai pun boleh sampai kalo ada waze..kalau zaman aku kecik-kecik dulu kalo dah tak pernah pegi umah sedara tu selagi xder org yg tau nak g situ mmg xkan sampai la...tp dr segi positif nya..btambah la erat silaturahim kita kan..jadi install lah waze..yg negatif nya..jalan jem semedang jer..sabo jer lah..terbebel n terpromote waze plak

*next entry..kami berusrah bersama family ke tempat yang terapung

No comments:

Post a Comment